29 nascholingen gevonden

Ontwikkelingsdoelen kleuteronderwijs
Type & leerformat Code Titel van de nascholing
TeamClassic T19-130 Leren expliciteren in de kleuterschool
Hoe we kleuters laten zien wat ze leren
TeamClassic T19-144 Spellenarchief - Een jaar lang spelletjes
Gezelschapsspellen in de kleuterklas
TeamClassic T19-258 Onthaal centraal
TeamClassic T19-260 Stuur jij kleuters of sturen zij zichzelf?
TeamClassic T19-291 Geen BC, ik doe mee!
IndividuDagvan D19-001 afgelopenDag van de kleuter
Voor peuter- en kleuterleid(st)ers
IndividuDagvan D19-002
Nieuw
Dag van de peuter
Voor peuterleid(st)ers en kinderverzorg(st)ers
IndividuClassic I19-047 ‘Kaatje Klank’
Werken aan klankbewustzijn en articulatie in de kleuterklas
IndividuLeerlabo I19-040 Van proberen kan je leren!
Van sturen naar coachen, aanpassen en inzetten om kwaliteiten zichtbaar te maken
IndividuClassic I19-046 afgelopenSpeels, muzisch en doordacht op weg naar schrijven a.d.h.v. de methode Krullenbol
Schrijfritmiek
IndividuClassic I19-038 afgelopenOnthaal centraal
Van proberen kan je leren! - deel 2
IndividuClassic I19-037 afgelopenStuur jij kleuters of sturen zij zichzelf?
Van proberen kan je leren! - deel 1
TeamClassic T19-101 Speels, muzisch en doordacht op weg naar schrijven
Krullenbol schrijfritmiek
TeamClassic T19-034 De ‘kleuterclubjes’
Zorg voor kleuters, maar dan leuk!
TeamClassic T19-132 Spring eens in mijn vleugeltjes
Een actieve doe-sessie over poëzie in de derde kleuterklas en het eerste en tweede leerjaar
TeamClassic T19-134 Want de bomen hadden benen
Kleuters (3e kleuterklas) en leerlingen 1e en 2e leerjaar poëtisch (kunst)gevoelig(er) maken
TeamClassic T19-145 Spellenarchief - Taal in een doosje
Taalontwikkeling met spellen in de kleuterklas
IndividuClassic I19-044
Nieuw
afgelopenWerken met het componentenschema bekeken door de ZILL-bril - DEEL 1
IndividuClassic I19-045
Nieuw
Op stap met godsdienst in de kleuterklas
De godsdiensthoek en klasruimte onder de loep
IndividuClassic I19-075 afgelopenBrainstormen met kleuters: pure verrijking voor jouw BC en de taal van je kleuters!
Brainstormen is … je brein een schat aan info en woorden bieden!
TeamClassic T19-257 Evalueren in de kleuterklas
IndividuClassic I19-039 afgelopenEvalueren in de kleuterklas
Van proberen kan je leren! - deel 3
IndividuClassic I19-073 Differentiëren in de kleuterklas … omdat elk kind anders is
Optimale kansen voor elk kind? Keep calm en differentieer!
IndividuClassic I19-009 Juf, mag ik op pad met de iPad?
Ontdek welke vernieuwende mogelijkheden een iPad biedt voor de kleuterklas
IndividuClassic I19-027 ICT en prentenboeken
Digitale mogelijkheden om een prentenboek te verwerken in de kleuterklas
IndividuClassic I19-013 afgelopeniPad in de kleuterklas
Ontdek de didactische mogelijkheden van iPad(s)
TeamClassic T19-045
Nieuw
Spelen met prentenboeken
101 spelvormen om prentenboeken tot leven te brengen
TeamClassic T19-038 Knapperdeknap!
Werken met kleuters in functie van meervoudige intelligentie
IndividuKomenleren I19-106
Nieuw
Zin krijgen in … STEM in de kleuterklas
Hoe maak ik met deze buizen een knikkerbaan?

FilterFilter wissen

Doelgroep

Niveau

  • Basisonderwijs (29)

Thema

  • Alle thema's
    • 2018-2019 (29)
      • Vak- en domeingebonden (29)
        • Ontwikkelingsdoelen kleuteronderwijs (29)

    Type nascholing

    Leerformat