Onthaal en secretariaat

Opgepast!

Dit is een programma uit een vorig schooljaar. Hier kan je ons huidig aanbod vinden.

Klantvriendelijk en professioneel blijven … ook in moeilijke omstandigheden

Doelstellingen
  • Eigen sterktes en aandachtspunten ontdekken op het vlak van organisatie en communicatie
  • Actief werken aan kwaliteitsverhogende ingrepen
Inhoud

Een goed onthaal begint bij de interne organisatie en communicatie. In deze sessie gaat de groep secretariaatsmedewerkers op zoek naar wat hun eigen organisatie sterk maakt en waar zij zich nog efficiënter kan organiseren.

Een aantal organisatorische veranderingen worden onder de loep genomen en beoordeeld op hun bruikbaarheid.

Methodiek

Interactieve sessie met ruimte voor gesprekken en oefeningen.

Praktische info

Docenten

  • Face BVBA
  • Ann Baeyens

Type nascholing

  • Teamgericht

Leerformat

Onderwijsniveau

  • Secundair onderwijs
    • gewoon secundair onderwijs
      • eerste graad
        • A-stroom
          • B-stroom
          • tweede graad
            • aso
              • bso
                • kso
                  • tso
                  • derde graad
                    • aso
                      • bso
                        • kso
                          • tso
                          • vierde graad
                          • buitengewoon secundair onderwijs
                            • deeltijds leren en werken

                            Doelgroep

                            • Directeurs en adjunct-directeurs
                              • Middenkader
                                • Beleidsondersteuners
                                  • Administratief ondersteunend personeel

                                    Maximum aantal deelnemers

                                    25

                                    Code

                                    T19-058